Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Random stuff, by idiotic teenagers.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
CactusKabouter
Admin
CactusKabouter


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 32

Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Empty
BerichtOnderwerp: Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek   Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Icon_minitimedo nov 04, 2010 3:29 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
https://flurpslakblaadje.actieforum.com
Yami

Yami


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Rotterdam

Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek   Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Icon_minitimedo nov 04, 2010 9:11 pm

CactusKabouter schreef:
behalve niek
Terug naar boven Ga naar beneden
Chick

Chick


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Rdam

Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek   Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Icon_minitimedo nov 04, 2010 9:33 pm

ik was op zich wel bij het einde.. nadat ik had doorgespoeld tot 1:29:54.. you lose plz? santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Yami

Yami


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Rotterdam

Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek   Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Icon_minitimedo nov 04, 2010 10:50 pm

o hee ik ben er door heen Very Happy had wel wat langer gemogen. zat geen shit bij van de laatste 2 albums
Terug naar boven Ga naar beneden
Yami

Yami


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Rotterdam

Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek   Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Icon_minitimedo nov 04, 2010 10:51 pm

Chick schreef:
ik was op zich wel bij het einde.. nadat ik had doorgespoeld tot 1:29:54.. you lose plz? santa
title reads "Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren", which implies you have to listen to it from 0:00:00 to 1:30:00.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chick

Chick


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Rdam

Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek   Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Icon_minitimedo nov 04, 2010 10:59 pm

yami don't ruin eet Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
CactusKabouter
Admin
CactusKabouter


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 32

Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek   Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Icon_minitimevr nov 05, 2010 9:52 am

Yami schreef:
o hee ik ben er door heen Very Happy had wel wat langer gemogen. zat geen shit bij van de laatste 2 albums

Komt ook omdat ie waarschijnlijk net gemaakt is voordat systematic chaos uit kwam.

ik heb 't trouwens nog nie helemaal afgeluisterd, maar dat kwam omdat ik 't vond toen ik op stage zit (zoals nu) en dan kan je niet anderhalf aan muziek gaan luisteren xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://flurpslakblaadje.actieforum.com
Chick

Chick


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Rdam

Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek   Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Icon_minitimeza nov 06, 2010 6:27 pm

weet je, t was niet eens zo lang..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek   Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wedden dat jullie 't nie helemaal kunnen luisteren, behalve niek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Over the top creativity :: Hete Muziek-
Ga naar: