Aantal berichten : 230 Registratiedatum : 26-10-10 Leeftijd : 32
Onderwerp: Feest dus... ma nov 01, 2010 8:55 pm
Nou er was dus een feest van chris op zaterdag...
en we gaan even proberen een verhaal te schrijven over hoe het feest is gelopen. Niek en Joa of Yami en Chick mogen hier niet reageren, want ze waren er niet.
Uhm 't begon met eten en praten over "The Human Centipede" en dat we helemaal stuk gingen om 't woord "FEED", want dat zegt de duitser tegen de eerste, want die moet dus schijten en de 2e voeren. (kijk de film als je 't niet snapt, of niet want hijs ranzig) Toen had ik geen honger meer.
Nou uiteindelijk kwamen er meer mensen en begon 't drinken. Toen gebeurde er nog niet heel erg veel dingen.
nu moeten andere reageren die misschien nog meer weten na dat
Onderwerp: Re: Feest dus... ma nov 01, 2010 10:05 pm
Wij gingen guitar hero doen, en ik pwn nog steeds xd en ik lag tegen sam aan, en ik wou bier [wat niet mocht] en ik wou opstaan [omdat jesse me uitdaagde om op te staan.. ik zie de logica ook niet!]
CactusKabouter Admin
Onderwerp: Re: Feest dus... ma nov 01, 2010 10:33 pm
heerlijk als je comments kan verwijderen
yoeri, ronald (toen nogal roland voor mij) en jason gingen spelen de rest deed gezellig. ja ik heb ook nog gespeeld, maar toen was ik dronken.
En we hadden over chris (andere chris) en christie, en ze hadden allebei een bochel alleen bij christie zat die op haar rug en bij chris was 't z'n gezicht.
Onderwerp: Re: Feest dus... do nov 04, 2010 12:42 am
CactusKabouter schreef:
diana ik weet trouwens zeker dat je bij mij op schoot heb gezeten, ik weet niet meer waarom, maar je zat er
NO I DID NOT.
ik weet nog wel meer: Chris ging liggen guitar heroën ik heb ondersteboven op een stoel gezeten ik heb Jerry ze vest aangehad Jesse liet me helemaal nar binnen lopen om hem een knuffel te geven toen die wegging Mark smste me en het duurde dik een halfuur voor ik er nou achter kwam wie het was Chris heeft nu als contactpersoon in zn telefoon geen 'Diana' maar 'Diana Is Echt Sexy' staan, dat was Jerry's idee volgens mij. Jesse is bi bekroond.
Onderwerp: Re: Feest dus... do nov 04, 2010 1:13 am
apenhoerenopeenstokkie schreef:
Chris, wat weet je nog van zondag ;D
Euhm.. Niet zo veel xd
Paul vond mij grappig Ik deed raar Ik ging proberen te helpen afwassen, maar ik viel op de grond toen ik probeerde op te staan. Jullie hebben me naar huis gebracht Ik deed een poging tot rennen En ook een poging tot fietsen, maar dat faalde. En daarna heb ik nog een kwartier met me ma gepraat, en ik was echt dronken, want ik vond dat ze goed acteerde [ze deed een stuk uit een musical na die ze had gezien] Dat was et wel weer. OH JA! Ik heb 1.5L grolsch op, en een kwart fles Licor 43 ofzo. Dat was et wel echt..
Meer herinner ik me niet (: Of wacht, de J op je fakking toetsenbord mist ._.
CactusKabouter Admin
Onderwerp: Re: Feest dus... do nov 04, 2010 1:30 am
CactusKabouter schreef:
diana ik weet trouwens zeker dat je bij mij op schoot heb gezeten, ik weet niet meer waarom, maar je zat er
NO I DID NOT.
YESH YOU DID, of 't was iemand anders maar sowieso iemand en ik weet dat diegene ligt was. dus ik denk dat jij 't was.
Jesse liet me helemaal nar binnen lopen om hem een knuffel te geven toen die wegging
Onderwerp: Re: Feest dus... do nov 04, 2010 12:52 pm
CactusKabouter schreef:
Heb je me een knuffel gegeven
jaa dat heb ik gedaan, idioot. want het ging zo: ik zat buiten ondersteboven op een stoel en Jerry zat te roken toen pakte jij je fiets, en toen zei ik van OH IK WIL JESSE EEN KNUFFEL GEVEN! en toen zei je van ja dan moet je naar binnen, dus toen ging ik naar binnen om jou een knufel te geven of het was Joeri die langskwam... iig, ik moest naar binnen voor die knuffel en toen gaf ik jou en Joeri een knuffel en toeeeen ging ik weer terug naar de bank ofzo (:
CactusKabouter Admin
Onderwerp: Re: Feest dus... vr nov 05, 2010 7:00 pm
ik weet wel nog dat jij en jerry naar buiten gingen en dat ik m'n fiets door 't huis ging rijden. en dat chris z'n pa mij volgens mij best een beetje raar aankeek xD