Aantal berichten : 230 Registratiedatum : 26-10-10 Leeftijd : 32
Onderwerp: De oorsprong van de naam:"FlurpSlakBlaadje" di okt 26, 2010 9:47 pm
Hier komt de naam vandaan:
Jesse || "Als je van beren leren kan..." idd ik heb honger ik ga naar beneden maar ik heb een laptop dus ik kan vliegen juist.... JAFETH tuurlijk : "D Jesse || "Als je van beren leren kan..." mijn randomness heeft een nieuwe hoogte bereikt KABOUTERS precies jezus christus... JAFETH whaha xd ass Jesse || "Als je van beren leren kan..." met een P JAFETH ja. en een apastrof onder de derde s Jesse || "Als je van beren leren kan..." pcies assp's JAFETH
Jesse || "Als je van beren leren kan..." en nog een Y omdat 't kan JAFETH helemaal waar Jesse || "Als je van beren leren kan..." en die doen we dan onder de V JAFETH precies! en dan gewoon een umlaut in de de a Jesse || "Als je van beren leren kan..." idd JAFETH en dan heb je een best vreemd woord Jesse || "Als je van beren leren kan..." Asyvsp's en het betekent wortel JAFETH ja, of twee wortelS ligt eraan i nwleke zin je het gebruik Jesse || "Als je van beren leren kan..." precies owh dit gesprek is echt veel te droog xD JAFETH as it should be! omdat we het waard zijn. Jesse || "Als je van beren leren kan..." Je bent 't waard JAFETH
Jesse || "Als je van beren leren kan..." nee Garnier JAFETH l'oreal paris studio line OUT OF BED Jesse || "Als je van beren leren kan..." HEMA JAFETH huismerk enzo! Jesse || "Als je van beren leren kan..." ZEEMAN JAFETH jeweet. Jesse || "Als je van beren leren kan..." asysp's IK WIN JAFETH FUCK! bonuspunt voor mij Jesse || "Als je van beren leren kan..." DARN ik krijg een Smurf JAFETH nee men! hoe heb je dat geflikt soms ben je echt goed! maar heehoo! wat is dit ha ik vond de schat HA! Jesse || "Als je van beren leren kan..." NUU valsspelen ik weet nix randoms -.-" FLurpsSlak blaatje als een slak Flurp zegt op een blaatje als hij een Mojito drinkt JAFETH maar niet op een zonnige zaterdag? dan kan dat niet. Jesse || "Als je van beren leren kan..." shit JAFETH maar het is woensdag en niet zo zonnig Jesse || "Als je van beren leren kan..." Maar wel op een ondergelopen VRIJWOENS JAFETH dat is waar ja.. Jesse || "Als je van beren leren kan..." donderdag dus xD
Oorspronkelijk was 't dus FLurpsSlak Blaatje, maar ik was de spelling vergeten -.-" maarja boeie